Yılın elemanı

 


Selam Millet

5 yıl çok çalışmamın karşılığını nihayet aldım. 2023 yılının Yabancı uyruklu en iyi elemanı seçildim. orta resimdeki fırıncı benim.

kısaca 2018 sonundan beri bu şirkette idim. son 3 aydır bizi denetlemeye gelen Yetkili kişi benim bu profile uyduğumu mutlaka beni  2023Yılının elemanı yapmalarının gerektiğini bizim menejer ile görüşmüş. Ondan sonra Reklam ajansı ve Fotografcı vb halkla ilişkiler ile hem telefon hem email trafiği başladı. 2-3 hafta evvelde resimler vs çekildi. 2 gündür de websitede yayınlanıyor.

Kendimi öven biri olmadım sadece bi noktaya çekmek istiyorum. Çalışıp kendiniz olmanız ve iletişim  için gittiğiniz ülkenin dilini konuşmanız sizi yukarlara taşıyacaktır.

Şimdi benim için yılın elemanı seçilme olayı omuzuma yük bindirdi. daha dikkatli olmam ve daha daha da ince düşünmem ve sakin olmam gerek.  Büyük bi sorumluluk bindirdi. tabi benim düşüncem Futbolcular gibi aslen zirvede bırakmak. 

Gelebileceğim en son noktaya bu işte geldim. daha ötesine gitme şansım çok az.  Yaptığım iş takım işi. Bu genel merkezden ürünleri getiren şöförden tut da kasiyere kadar biz bir takımız.  birinin hatası için siz işleri çözüyorsunuz.

Bu ödüle layık olmam yine Menejerim  ve Patronumun vesile olma payı büyük. Her ortamda beni iyi tanıtıyorlar.  

Son olarak Şirketin en önemsediği şey gülüşünüz ve müşteri ile olan iletişiminiz. Bunlar kilidi açan anahtarlardı.

Yurt dışında şansını deneyen veya denemek isteyenler için  söylemek isterim Bu ülkelerde daha çok şansınız ve eşitlik oluyor.  Bunun da faydası çok oluyor. Avrupa  yada modern ülkelere gidicek kişiler  size  gönül rahatlığı ile diyebilirim ; ''  Kendine ve Potansiyeline inanan herkese buralara gitmesini mutlaka tavsiye  ederim. ''

mutlu bir haftasonu dileklerim ile.



Yorumlar