Hollanda MVV vizesi Almak! Türkiye'deki Eş veya Sevgilinizi(Partner) Hollanda'ya Nasıl getirebilirsiniz ?





©
 Aşağıdaki MVV kartı almadan önce pasaportunuza basılıcak geçici ' D ' vizesi örneğidir.



©
Hollanda'ya vardığınızdan herhangi bir IND bürosundan elden teslim alacağınız ( Rez. yapmayı unutmayın )  Kimlik ( oturum çalışma ) kartınızdır. 




Öncelikle herkese merhabalar.

 blog olayında yeniyim. şimdiden sürç-ü lisan ettiysem affola.

 Efendim şuan bu başlığı okuyorsanız demekki Hollanda'da olan sevdiğinizin yanına kalıcı gitmek istiyor yada Türkiye'deki sevdiğinizi yanınıza getirmek için ne yapabilirim diye düşünüyorunuz. Telaşlanıcak birşey yok,  ' Herşeyin bir oluru vardır '  derler.

 Hollanda Prosedürler ülkesi, gerekli prosedürleri tamamlayınca vize'nizin ( oturum ve çalışma 5 yıllık MVV ) çıkmama şansı yok. öncelikle Hollanda kaynaklı resmi site olan

HollandaVeSen sitesinden bu makaleyi iyice okuyun. Türkiye’den Sevgilisini / eşi'ni getirmek isteyen adaylar ve eşi Hollanda'da iken iken oturum başvurusu yapmak isterseniz eğer ; Son çıkan kanunlara göre eşinin(sevgilisinin - Erkek kız arkadaşının ) vizesi olmasa da 'Hollanda’dan başvuru yapabilir ' ve Turkiye’ye gitmesine gerek kalmayacaktır.

 istek( davetiye ) yapan kişinin çifte vatandaş veya Hollanda’da oturum kartı (MVV) olması gerekmektedir ve bunun ile beraber işçi olması gerekmektedir. Ayrıca en az 1 yıl kontratı olması gerekmektedir. Önemli olan nokta ise başvuru ind ( hollanda göçmenlik bürosu ) nin eline ulaştığı anda kontratın 365 gün geçerli olması gerekmektedir. Davet eden Aylık 1615,80 euro brüt aylık alması gerekmektedir. IND " SV Brüt " maaşını kaale almakta eğer davet eden'in Belirsiz süreli kontranız var ise şansınız iyice artmaktadır.
 ( çok önemli not : Gerektiğinde en önemli sorular için mutlaka ama mutlaka ind.nl  / ind'yi istediğiniz zaman sizin için Hollanda da bulunan eşiniz veya partneriniz aramaktan yada email atmaktan tereddüt etmesin. Elinizde edindiğiniz cevaplar için sürekli yazılı bir dayanak olur. Tr'de telefonları açmazlarken burada size yardımcı olmak zorunalar ve bunun için maaş alıyorlar bunu kibarca hatırlatmak isterim. )

 Başvurunuza mutlaka ilişkinizi kanıtlayıcı Evrak, yazışma, Resim , yapılan tatiller, fiş  ve faturalar eklemeniz faydalı olucaktır. Dosyanızı kabarık tutup IND'yi etkileme şansınız artıcaktır. Bu Vize başvurusu için dilerseniz profesyonel yardım alabilir , dilerseniz partneriniz Hollanda'dan IND  üzerinden kimseye bağlı kalmadan direkt de başvurabilir.

IND Türkçe olarak website'sinden açıklama yapsa da en detaylı kaynaklar Hollanda'ca ve ingilizce olarak internette mevcuttur. Verdiğim websiteler resmii kaynaklar olup; herhangi bir ticari hak kazancı talep etmemektedir.

Saygılarımla.

Andaç ABi.


Not : Kullanılan resimler telif hakkına sahip olabilir© 




Yorumlar

  1. Merhabalar
    Oncelikle verdiğiniz bilgiler için cok tesekkur ederim. Bir sorum olacaktı. Konsolosluğun sitesinde partnerinizi yanınıza aldırtmadan önce 1 sene Hollanda'da yaşamıs olma gerekliliğine dair bir sey okudum. Bu doğru mu acaba? Yoksa şirketim benim için calısma izni vs basvurusu yaparken partneriminkini de yapabilir mi eşzamanlı olarak?

    Simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Geciken cevap için üzgünüm. ind.nl sitesi bu dediğinizi onaylıyor. Benim partnerim Hollandalı olduğu için bu tarz pürüzlerle karşılaşmadım. Umarım en kısa zamanda Eşiniz/ Partneriniz yanınıza gelir. Your partner should already have lived in the Netherlands with a valid residence permit for a minimum of 1 year.
      ind.nl › family › Pages › Spouse-or-partner
      Spouse, registered or unmarried partner | Immigration and ...

      https://ind.nl/en/family/Pages/Spouse-or-partner.aspx

      Sil
    2. Abi verdiğin tüm bilgiler için teşekkür ederim. Peki dediğim gibi partenerimiz ile başvuru yaptık ve kabul oldu. Oturum ve çalışma izni aldık. Peki ilerleyen zamanlarda ayrılırsak bunun sonucunda benim 5 yıllık oturum ve çalışma izni biter mi. Sonuç ne olur?

      Sil
    3. Selamlar. Siz Kız arkadaşınız için Turistik vize dahi alsanız vizenizi iptal edemezler. Çünkü biz araştırdık sorduk ve Polis dahi olsa iptal edemez. Partneriniz ile aile birleşimi yapıp 5 yıllık çalışma ve oturum vizesi aldınız, umarım ayrılmazsınız ama ayrılırsanız eğer ( ki bu ayrılma nasıl bi ayrılma olucak ) geçinememe mi kavga mı başka birşey mi yada mahkemelik mi oldunuz ona göre cevabı değişebilir. he dersiniz ki uyuşmadık medeni iki insan gibi ayrıldınız o zaman gerekli süre Hollanda'da kalırsınız ve vize uzatma zamanı partneriniz ile beraber değilseniz vizenizi uzatamayacaksınız. Size 5 yıllık .mvv vizesi ve oturum çalışma izni kartı verileceği için hoş olmayacak. umarım vizeniz çıkacak ve ayrılmanız gerekmeyecek. sorun olursa çekinme. Selamlar ( email için : dj_sammy248@yahoo.co.uk )

      Sil
  2. Merhaba yazı için teşekkür ediyorum. Sorum şu; ben türk vatandaşıyım eşim hollanda vatandaşı 2015 te evlendik kaydım hollandada brp de kayıtlı durumda. türkiye doğumlu hollanda pasaportlu 3.5 yaşında bir oğlum var. Eşim hollandaya gidip çalışmak istiyor ve bizi de yanında götürmek istiyor.

    Sorum şu; türk vatandaşı olarak benim önce mvv mi almam gerekli? Ben mvv başvurduğumda eşim hollanda da ind ye başvurabilir mi? Yoksa benim mvv işlemimin onaylanması mi gerekli? Yani mvv onaylanıp hollandaya gidip o şekilde mi ind ye başvurmalıyız? Eğer aynı anda başvuru yapılabiliyorsa ind pasaport istiyor. Bunu fotokopi olarak istiyorlar öyle değil mi Yoksa aslı mi lazım? çook uzun oldu şimdiden kusura bakmayın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail hesabim aysbrk61@gmail.com

      Sil
    2. Tekrar merhaba andaç abi. Mailini aldım. Yalniz kafama takılan bir kaç ufak nokta oldu.

      Birincisi ; eşimin çocuğumuz ile hollandaya geri dönmesi gerektiğini yazmışsınız fakat daha 3.5 yaşında ve eşimle hiç tek başlarına kalmadılar süreç uzun ve o kadar uzun süre anneden ayrı kalması bir çocuğa iyi gelmez diye düşünüyorum. Acaba ben mi yanlış anladım 😊

      İkincisi; başvuru kısmını tam olarak anlayamadım. Yani önce türkiyede ben mvv için mi başvurmalıyım? Yoksa eşim mi önce ind ye başvuracak. Veya ikimizde aynı zaman diliminde başvuru yapma olanağımız var mı 🤔
      Kısacası işlemlerin sırasıyla bana yazarsan çok sevinirim abi.
      Mesela

      Önce başvuru Mvv
      Sonra İnd başvuru
      -

      Mvv onaylandıysa pasaportunu al git vizeyi yaptırsınlar .
      Hollandaya gel .
      İnd ye randevu al.
      Kartını al
      Belediyeye git bsn şifresi al 🤔 bu şekilde mi Yoksa sıralama olayını yanlış mı anlamışım?

      aysbrk61@gmail.com

      Sil
    3. Merhaba ben de aynı durumdayım ve bu sorular üzerine kafa yoruyorum bir süredir ve henüz net bir cevap bulamadım. Arkadaşa yollamış olduğunuz mailleri bana da fw larsanız çok sevinirim.

      Bir de eşin 1 yıl ikamet etme şartıyla ilgili net bir bilgiye ulaşabildiniz mi acaba?
      İlginiz için teşekkür ederim Andaç abi görüşmek üzere.

      ermanbehlul@gmail.com

      Sil
    4. selam. Sorun olursa çekinme. sana forwardledim. sadece 2. cocuk parası ile alakalı hatalı bi deyim kullanmısım ilgine.

      Sil
  3. Merhabalar,

    - İnternetten araştırdım ama fazla bilgi bulamadım bu konuda : Türkiye'den halen kullanmakta olduğumuz kendi aracımızı oraya getirip, TR plakayı iptal edip NL plakası olarak tescil ettirmek mümkün mü, mümkünse de yaklaşık kaça mal olur. Ben biryerde 350€-400€ arası bir "registration fee" adına benzer bir bedele rastladım ama doğruluğundan emin değilim. Buna ilave bedeller de olabilir gibi geliyor bana. Bu kadar ucuz olmamalı yani. Bilginiz varsa paylaşabilir misiniz.

    - Çalıştığım işyeri vastasıyla oraya gitme ihtimalim var. Eşim de Alman vatandaşı. Bunun bize ne gibi avantaj/dezavantajları olabilir. Dezavantajı pek olacağını sanmıyorum da şimdi yaban eller, huyu suyu belli olmaz :)

    Görüp, okuyup da vakit ayırdığınız için teşekkürler. Cevaplarsanız ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. mesajı yeni gördüm. açıkcası blog'tan elimi eteğimi çekmem ile alakalı yoksa her soruya ( ki sorulmuyor ) cevap vermeye çalışıyorum. öncelikle gerek değilse arabanı buraya getirme ... türkiye'de araç fiyatları çok yukarıda sat onu ve yanına euro getir ve buradan iyi bi araba al. bu en güzel fikir. türkiye'den eşya vs taşımayı düşünüyorsan değmez, burada 2.e l olsun 1.1 el solu önümüz noel herşey de indirim var.az az evinizi düzersiniz. eşin alman vatandaşı tabi bu iyi. nedeni ise çalışma vizesi vs bu tip durumlarda ab vatandaşı olduğu için iyi olur. ayrıca almanyanın size tanıyacağı haklar var ise , çocuk parası vb gibi avantajlarını kullanabilecein durumlar olursa ondan faydalanmak isteyebilir. canınınız sıkılırsa da almanyaya gidersiniz ( komple ) araba işletme konusunda pek fikrim yok ama 400 euro büyük para o paraya araba var... bu arada araban kaç motor nedir, buradaki vergi ile alakalı yazdıklarımı iyi oku. araban büyük motorlu ise belinizi büker vergiler. Hollanda'da düşük motorlu güclü bir araba kullanmak isteyebilrisiniz. bana daha cok detay verirsen daha cok yardımcı olurum. dj_sammy248@yahoo.co.uk ye de email atabilirsin gizli kalmaz istersen ) selamlar saygılar. tekrardan hayırlısı olsun.

      Sil
    2. https://www.government.nl/binaries/government/documents/publications/2014/07/09/new-in-the-netherlands-turkish/HR_92777_Brochure_Nieuw_in_Nederland_Niet+EU_Turks_v2.pdf hollandaya yeni gelenler...

      Sil
    3. merhaba hocam cevap mailiniz yeni düştü şimdi görebilidim. çok teşekkürler bilgiler için. aracım 1.8, hibrit ch-r. çok da büyük bir motor değil aslında. TR'de sıfırı daha avantajlıydı ben alırken. fakat bunu satıp oradan sıfır veya ikinci el bir araç almak daha mantıklı geliyor. neredeyse çöp bile götürmemek lazım aslında.

      broşürü ben de okumuştum daha önce, orada benim sorumla ilgili bir cevap vermemişler maalesef.
      yabancı bir firmada çalışıyorsanız MTV'den muaf olunuyormuşsunuz, ilgilenen varsa diye yazayım dedim.

      teşekkürler bilgilendirme için.

      Sil
  4. Merhaba, bu konu ile ilgili iki sorum var:

    1- Erkek arkadaşım (Türk vatandaşı) highly skilled migrant olarak Hollanda'da çalışıyor ve benim de Hollanda'daki vizem bitmek üzere. Partner vizesine başvurmak istiyoruz ancak erkek arkadaşımın şirketine başvuru yapınca bildiri gidiyor mu ya da IND onlarla iletişime geçiyor mu?

    2- Aynı eve kayıt olmamız gerektiğini duyduk ancak belli bir süredir kayıt olmuş olmak gerekiyor mu? Başvurudan önce yapmış olmamız sorun teşkil eder mi?

    Yanıtlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Unknown.

      Açıkcası benim yabancı olduğum bir konu. Açıkcası en önemli mebzu partnerinizin sizi ağırlayabilecek bir geliri olması ve sizin ilişkinizin kanıtı gerisi bana göre fasa fiso. Hollanda bunlara bakar. Bu benim görüşüm.

      Fakat ind ister iletişime geçsin geçmesin partnerseniz partnersiniz bu kadar. Hollanda ve ind'nin zorluk çıkardığı pek görülmemiş. ayrıca başvuru öncesi kayıt oldu isen oldun zaten olumsuzluk yada bir şey olunca ind sizle bağlantıya geçicektir yada herhangi bir neden vericektir. Pek yardımcı olamamış olabilirim ama durumun sonuçlanınca yazmak isteyebilirsin. Siz pozitif olun gerisi kolay.

      Şimdiden başarılar ve Sağlıklı kalın.



      Sil
  5. Merhaba, öncelikle tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bir de şunu sormak isterim, aile bireyleri için mvv konularında hep eş, sevgili veya anne-baba seçenekleri var. Benim abim 8 yıldır Hollanda'da, evli ve çocuklu. Abim benim için sponsor olabilir mi? Benim için mvc ye başvurabilir mi? Şimdifen çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam onur. Abin bir iş adamı ise ve sizde Highly skilled migrants özelliklerine sahipseniz sizi işçi olarka getirebilir. onun proedürleri var. Eğer sadece sıradan vatandaş ise cevabım olumsuz olur. En kestirme yolu daima aile birleşimidir. Evlenemden beraber yaşama yada sözleşmeli beraberlik yada evlilik. Seçim sizde. Diğer seçenekler herkesin elde etmek istediği seçenek ama çok zor . iyi seneler

      Sil
  6. Merhaba. Hollanda'dan iş teklifi aldım bu nedenle işlemlere başlayacağım. High Skilled Migrant olarak başvurumu yapacağım. Maaş kriterine uyuyorum ancak şirket sponsor değil o nedenle 7531 numaralı başvuru belgesinde yer alan madde ile katılacağım:you want residence for work as a highly skilled migrant, but you do not want to submit your application via the recognised sponsor;
    İş sözleşmesini imzalayacağım. Bir sonraki adımım ne olmalı? 7531 numaralı belgeyi ve istenenleri toparlayıp ondan sonra bunu IND'ye postalayarak mı süreç başlayacak?Gerçekten çok yardıma ihtiyacım var. Bana bir yol ve sıralama gösterebilir misiniz? 
    İyi çalışmalar.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Eda, mesajını yeni gördüm. Eminim cevap vermek içinde geç kaldım. İnd Highly skilled migrants kısmından MVV vizesi alarak gelmedim. ben Başlıkta yazıldığı gibi aile birleşimi ile ( kız arkadaşım ile beraberlik yaparak ) geldim. o şekilde 5 yıllık MVV aldım. Sizin vizeniz yanılmıyorsam 10 yıllık ve bu yazıyı okurken eminim ve umarım vizenizi almış olursunuz . Hollanda çok güzel ve çok memnun kalıcaksınız. şimdiden mutlu bir seneler. Başka sorunuz olursa : dj_sammy248@yahoo.co.uk

      Sil
  7. Merhaba Andaç bey, ben tam 2 yil 2 aydir mvv vizesiyle Hollandadayim geldigim gunden berise ayni lojistik firmasinda calisiyorum vast kontratim yok ama bürodan faz b oldum 1bucuk yilin sonunda. Asil sorum kiz arkadasimla son 1 2 aydir aramiz pek iyi degil ve her kavgada beni Turkiyeye gondermekle tehtid ediyor ayrilicaz gibi ama ben gitmek istemiyorum is yerinden vizemi kendi uzerime alabilirmiyim ya da uzatabilit miyim?
    Saygilarimla
    Mustafa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Mustafa. cevap geç oldu kusura bakma.

      Kız arkadaşın seni tehdit edemez. 5 yıllık vizen olması lazım. o seni ne mvv ne de tatil için ( turistik vize ) nedeni ile oradan kovduramaz. 5 yıl sonra vize uzatmada anca vizen uzamayabilir.

      yapman gereken şey tabiiki de vast kontrat sahibi olman. nereden nasıl olur bilmem sonrası bürodan uzatma alabilmen yada alamaman. bu konuda iyi bir avukata başvur. sonuçta 3 yılın daha var ve işini şansa bırakma.

      selamlar

      Sil
  8. Abi merhabalar,

    Ben Romanya vatandaşıyım ve Hollanda da 1 yıldır süresiz kontrat ile çalışmaktayım. Eşim türk ve şuan Türkiye'de onunla beraber Hollanda da yaşamak istiyoruz. Süreç nasıl ileryecek tam olarak anlayamadık ind sitesinden. Galiba kendisi mvv ye ihtiyacı yok ama Hollanda konsolosluğundan mi başvuru yapmalı yoksa hollandaya gelip mi başvuru yapmalı. Bizi bu konuda aydinlatirsan çok seviniriz.

    İyi haftasonlari dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Senin Vizeye ihtiyacın yok ama ind.nl 'den onun için vize alman lazım. öncelikle hollanda'da ikamet etmeli ve hollanda'dan bir vergi numaran olmalı. bu şekilde onu yanına aldırabilirsin ( eğer Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ise ) süreç bu şekilde başlayacak. şu siteden takip edebilirsiniz https://ind.nl/en/family/residence-permit-for-your-partner/Pages/partner.aspx

      Sil
    2. Merhaba,
      Biz de eşim ile aynı durumu yaşıyoruz. Kendisi avrupa vatandaşı ben Türkiyedeyim ve yanına gitmek istiyorum. Kendisinin oturum izni bulunuyor. Acaba süreçlerde nasıl ilerlediniz ? Konsolosluktan veya başka bir yerden bilgi alabildiniz mi ? Türkiye de aradığımız vize şirketlerinin de bu konuda bilgisi bulunmuyor malesef
      Çok teşekkürler

      Sil
    3. selam , dj_sammy248@yahoo.co.uk email atabilir misin. oturum izni ile ise farkl ama Hollanda vatandaşı ise farklı bir durum... Hollanda vatandaşı ise işiniz kolay.. Türkiye'deki şirketler düz Turistik vize bakıyorlar zaten onda da evrak götür getir randevu o kadar... bazende aile birleşimi ilgileniyorlar. daha detay verirsen yardım etmek isterimn. Selamlar

      Sil
  9. Merhaba öncelikle bu faydalı blog için çok teşekkür ederim.
    Kız arkadaşım nitelikli göçmen olarak hollandada işe başlayacak, normalde evlilik arefesindeydik ama böyle olunca işler biraz uzadı. Sorum şu ki biz o hollandaya gittikten hemen sonra hollanda türk konsolosluğunda ya da türkiyede evlensek beni de yanına aldırabilir mi 1 tıldan fazla kontratı olan bir işe sahip olacağını varsayarsak

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Andaç abi, cevabin icin cok tesekkurler hemen yanit vermek istemedim cunku bazi seyler cok cabuk gelisti.Artik vast kontratim var(kagitlarimi verdim haziranda basliyacak) ayrica is yeri beni voorman yapmaya karar verdi ve egitmeye basladi bile.Kiz arkadasimla ne yazikki bu hafta ayrildik ama kavga dovus olmadan anlasarak ayrildik simdi yeni yer bakıyorum bugun arkadasin evine malzemelerimi tasiyicam haftayada yeni bir yer tutucam bakalim suan icin guzel gidiyor hersey.kontratim basladigi zamanda hemen gidip suresiz oturma ve calisma iznine basvuracagim.
    Sizin dusunceniz nedir? sanirim herseyi dogru usulune gore yapiyorum suan

    Saygilarimla
    Mustafa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa süpersin. hayat devam ediyor. ne oldu ise oldu sen vast kontrat alırsan önün açılır. dediğin gibi ileride sınırsız oturumu da alabilirsen süper olur. herşey gönlünce olsun. sorun olursa çekinme. bana emailden de ulaşabilirsn. dj_sammy248@yahoo.co.uk Formen olmana da sevindim, tebrik ederim.

      Sil
  11. merhaba Andaç abi aile birleşimi ile hollandaya gitmek istiyorum babam orada yıllardır işi de var ama beni yanına nasıl alabilir ya da ben türkiyeden nasıl gidebilirim hollanda doğumluyum ancak 2 yaşımdan beri türkiyede yaşıyorum 29 yaşındayım şuan neler yapabilrim bu durumla ilgili aydınlatırsan çok sevinirim saygılar..

    YanıtlaSil
  12. Selam. gayet mümkğnç bi kere Hollanda vatandaşısın ama bunu belgeler ile ispatlamalısın. sana bir sayfa atıcam ve detaylar vericem onlar ile ilgili çok iyi ingilizce bilen birine danış. sorun olursa bana gel... belki mahkeme yolu ile belki de gerek kalmadan belgeler ile geri dönmen mümkün gözüyor... websitesi https://www.netherlandsworldwide.nl/back-to-netherlands aşağıya bakıver ... Are you a Dutch national? Gather proof
    When you register with a municipality, they may ask you for additional proof that you are a Dutch national. A valid passport alone is not always sufficient, even if you have only Dutch nationality. Municipalities sometimes want to verify that you haven’t lost your Dutch nationality in the time since your passport was issued.

    Get informed by the Dutch municipality
    If you already know before you return which municipality in the Netherlands you’ll be living in, visit their website to see what you need. This information is often provided under ‘Verhuizen vanuit het buitenland’ (Moving to the Netherlands from abroad) or ‘Hervestiging’ (Re-registration)

    Gather documents
    Start to gather and save other documents that confirm the following:

    your nationality
    your residence history
    your civil status, including any changes
    Examples include documents such as:

    visa or residence permit from the country where you currently live
    statement showing your immigration history (request this from the immigration authorities in the country where you live)
    your birth certificate and potentially also your parents’ birth certificates
    your old passports and potentially also your parents’ old passports
    your Dutch or foreign naturalisation documents and potentially also your parents’ naturalisation documents
    marriage certificate, certificate of registered partnership, divorce certificate, certificate of termination of registered partnership or death certificate
    certificate of Dutch nationality
    Dutch identity card
    previous statement that you wish to retain your Dutch nationality
    proof of registration and deregistration in another country (not possible in all countries)
    old school certificates and transcripts, especially those relating to education in the Netherlands or Dutch education abroad
    documents relating to military service
    documents relating to your employment history, especially if employed by an international organisation in which the Netherlands is or was represented


    YanıtlaSil
  13. Merhaba esim aile birlesimi icin ind ye basvuru yapti ve onay mektubum geldi.
    Bundan sonraki surec nasil olacak nereden randevu almam ve nereye gitmem gerekiyor bu pasaporta vize basilma islemi ne kadar surer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam. mesaj çok geç oldu kusura bakma. eminim şuan Hollanda'dasınızdır. randevu'yu Hollanda'da size en yakın büyük bi şehirin ind şubesinden yapıyordunuz sonra oradan MVV oturum ve çalışma izni kartını alıp yerel mahalleye kayıt oluyorsunuz daha sonra kendinzie bir banka hesabı ve en kısa sürede kendinize bir sigorta yaptırmanız gerekli. geç oldu ama sizden sonra aynı soruyu soracaklara yanıt olsun. Başarılar dilerim Saygılar

      Sil
  14. Merhabalar ben ve çocuklarım hollanda vatandaşıyız tr den hollanda ya geldik.Kocam türk vatandaşı.Eşimi çocuklar üZerinden Hollanda ya gwtirmek istiyorum.bunun şartlarını nelerdir acaba?Ben çocuklarım dan dolayı çalışamıyorum devletten yardım alıyorum.Bu sorun olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Bi gelişme oldu mu. geç cevap için kusura bakmayın. https://ind.nl/nl/verblijfsvergunningen/familie-en-partner hollandacanız var ise buraya bakın lütfen saygılar

      Sil
  15. Merhaba abi Hollanda'ya yeşil pasaportla geldim ve gitmek istiyorum kuzenim burada baya büyük bir restorantı var (300) masaya yakın kalmak. İçin ne yapmam lazım bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar. Sanırım geldiniz gitmek istemiyorsunuz. Yeşil pasaportunuz size oturum ve çalışma izni vermez. Türkiye'den birini getirmesi ciddi ciddi çok zor. Sizin gibi binlerce Yurt dışında akrabası olanlar var ama sistem sizin için en ağır şartları içeriyor. umutlarınızı kırmak istemem ama iş veren / Akrabanız şansını deneyebilir ama zor gözüküyor. Başarılar dilerim.

      Sil
  16. Merhaba benim bir kaç sorum var. Ne kadar araştırdıysam da net bir şey bulamadım.
    Nişanlım halihazırda türkiyeden hollandadaki bir şirkete uzaktan çalışıyor. Fakat mart ayında hollandaya taşınacak. İş sözleşmesini ona göre imzaladı ve oturum için başvurulara başlayacak. Kendisi başvururken benim adıma da başvurabiliyor mu? Ya da şirketi mi bunu hollandadan yapacak? Veya nişanlım hollandaya gidip oturum(BSN number vs) işlerini hallettikten sonra mı benim için başvurabiliyor? Aydınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Merhaba iyi akşamlar, ekşi sözlükte hollanda ile ilgili entry leri okurken sizin yorumunuza denk geldim. Paylaştığınız konuyla biraz alakasız ama sormak istediğim bir şey var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Freelancer yazılımcı olarak çalışıyorum ve Hollanda da şirket açmak istiyorum bu işlemlerde birlikte çalışabileceğim ya da bana yol göstericisi olacak sizin önerdiğiniz bir kurum, muhasebeci ya da mentorluk hizmeti var mıdır?
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. merhaba abi kendim hollandaliyim istanbulda ikamet ediyorum esimle donus planiyorum esim turk pasaportlu tek
    surekli hollandada is basvurusu yapiyor su an olumlu bir donus yapildi
    mvv basvurusu icin illa sinavi yapmak zorunda mi
    nasil bir yol izlemeliyiz
    benim anladigim kadariyla sinav hazirlik/duo da hesap acip randevu almak/sinava girmek/8 hafta icinde sinav sonucu/ sonra mvv basvurusu
    ama red alabilir mi yine
    ne kadar uzun surer bu
    ben onceden gitmek istemiyorum
    beraber gitmeyi dusunuyoruz
    yani onu getirmek degil amacim
    onun mvv sinin kabulu icin aile birlesmesi mi belirticez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam 8 eylül sonrası maalesef sınav zorunluluğu geldi buna karşı imza kampanyaları ve davalar açıldı davayı kazanırsak gerek kalmayacak ama aksi halde dil şartı maalesef gerekecek. bu dil sınavı detaylarını cidden bilmiyorum çünkü bana gerekmedi. Başka sorun olursa çekinme Beste wensen bro

      Sil
  19. merhaba abi cevabin ve samimiyetin icin tesekkur ederim sana da beste wensen her sey gonlunce olsun bu sene insallah
    esimle hollandaya gelicez insallah bu sene gezmeye tasinma olayini ondan sonra netlestiricez
    esim benim kocam oldugu icin ve benim de ab vatandasi oldugum icin vize ucreti odememesi gerektigi dogru mu
    vfs sitesinde oyle gordum
    bir de turistik vize oldugunu gordum 180 gun icinde 90gun diyorlar
    180 gun icinde sadece 90 gun mu kalinabiliyor
    bilginiz varmi

    mvg filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam yorumu yeni gördüm otomatik düşmüyor nedense. Evet doğru aile bireyleri vize ücreti ödemez. Eşin olduğu için. doğru 180 gün içinde max 90 gün kalabilir. çok geç oldu gerekirse email at. dj_sammy248@yahoo.co.uk inş herşey dilediğiniz gibi olucak. Mvg. Andaç

      Sil
  20. esim vizeye basvurdu vfs globalden ve 80 euro ucret aldilar bizim dedigimiz gibi ucretten muaf olmadi ben anlamadim neden. 2 hafta gecti hala da cevap yok. gec cevap sorun degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam nasıl oldu. vize işleri halloldu mu. para almaları şaşırttı. 5 senedir vizelere vs şükürler olsun başvurmuyorum süreçler değişmiş mi acaba. Saygılar

      Sil

Yorum Gönder

Merhabalar. Bloga gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim. En kısa zamanda size geri dönüş yapmaya çalışıcam.

Saygılarımla.

Andaç Abi.