Ocak ayı güncellemesi.

 

copyright


Selam millet

Umarım keyifleriniz yerindedir.

Noel dolayısı ile  Aralik ayinda inanılmaz yoğun bir dönem geçirdik

tam da biraz soluk alıcaktık 2 ocak gibi ama  supermarket'in hemen karşısındaki Fırıncı genel izine çıkınca biz bi kere daha yoğun bir 10 gün geçirdik

Bu arada kendi sağlık sorunum ile ilgili ufak bir şey çıktıç kısaca reflü  şikayeti yaşadım ama şimdi daha iyiyim. stres yada Hollanda'ya geldiğimden beri fazlaca aç karnına tükettiğim kahve nedeni ile olduğunu düşünüyorum.

benden çok bahsetmek istemiyorum.

2024 yılı Hollanda açısından alım gücü için daha iyi geçileceği söyleniyor. zirve noktasına ulaşmış fiyatlar yavaş yavaş geriliyor.  bir kaç kalem ürün zeytinyağı gibi pek gerilemese de alım gücü yükselecek.

bu ay itibari ile ufak da olsa maaşımıza zam gelecek.

2 hafta olmadı Eşimin bir akrabası vefat etti. Taziye ve Cenazeye Bizde davetli idik. 

Hollanda'da davet kartı almadı iseniz ; o  kişiyi tanısanız bile bir cenazeye katılamazsınız   fakat cenaze evveli verilen taziye gününe gidebilirsiniz.   Bundan 5 yıl evvel bir cenazeye katılmıştım az çok bir fikrim vardı. Bu iç sıkıcı bir konu o yüzden pek  detaya girmek istemiyorum. 

 Geçenlerde bi indirim denk getirip kendime yeni laptop edindim. Bu laptop klavyesi Hollanda için tasarlandığı için yazarken biraz sıkıntı çekiyorum. imla hataları olursa affola. 

indirimlerin çoğunu https://nl.pepper.com/ adlı siteden takip ediyorum. çok fazla takip etmeniz belki size hatalı alış verişler yapmanıza neden olabilir. bilginize.

bir çok yanlış alınmış ürünü yada az kullandığım ürünleri ise markplaats'a ekleyip zolder opruimen denilen çatı katı temizliği yapıyorum. bu arada o kısma da man cave denilen sadece kendim için bir oyun ve hobby odası yapmayı düşünüyorum.

benim için çok yavan geçen Ocak ayı güncellemesi oldu ama en azından  her şey yolunda olduğunu size iletmek için bu blogu yazdım.  Daha faydalı konularla geri geleceğim.


Hepimize mutlu ve sağlıklı günler dilerim, Sağlıcakla kalın.

Andaç






Yorumlar