Prens Harry ve Meghan Markle ve Müjde

 

Copyright 


Merhabalar


Öncelikle Herkese iyi kandiller.


Bugün Hollanda ile alakasız olarak geçtiğimiz günlerde Oprah Winfrey ile olan Prens Harry ve  Meghan Markle'nin röportajı tüm haftaya gündem oldu.  Bu konuda bir kaç kelamda ben etmek isterim.


Bildiğiniz üzere 19 mayıs 2018 tarihinde Prens Harry ve Amerikalı Oyuncu /  Aktris Meghan Markle  Windsor Kalesi içinde olan St George's Chapel'inde dünya evine girdiler.   Evlilikleri canlı yayın ile tüm dünyaya servis edildi.  Böylece  Kraliçe Elizabeth II  , 15 eylül 1984 doğumlu   Prens Harry'i Duke of Sussex makamına mı getirdi desem. DUke yaptı. Biliyorum çok da  Dükümde Andaç dediğinizi duyar gibiyim.  Sevgili 4 ağustos 1981 doğumlu  Meghan ise Duchess of Sussex  oldu. Burayı ksıa kesicem detayları internette bulmak çok kolay.


Neyse gelelim tüm medyayı meşgul eden röportajdan önemli notlar  ve kısa bi özet :


Meghan Markle oğlu Archie doğmadan 3 ay evvel intiharı düşündüğünü iddia etti.

Zaman zaman aldığı dedikodular yüzünden oluşan Pskolojik  sorunlar yüzünden profesyonel yardım almak istediğini fakat Bu Kraliyet ailesi imajına ters olur diye reddedildiğini iddia etti.

Archie'nın ten renginin koyu olabileceği hakkında söylentiler olduğunu ve bu onu çok üzdüğünü iddia etti.  Ayrıca Archie'ye Kraliyet ünvanı verilmeyeceği hakkında da duyumlar aldığını söyledi. Çünkü Harry'ın brosu Prens William'ın ilk oğlu George verilen olanaklara sahip olamayacağını iddia ediyor. 

Meghan Royal evlilik töreninden 3 gün evvel evin arka bahçesine Başpiskoposu çağırıp aslında gizlice evlendiklerini de iddia etti. o esnada  '' This thing, this spectacle is for the world, but we want our union between us '' diye   Bunu Gösteri için değil Aslen aramızda olan bir şey istiyoruz demiş Meghan. ( Bi sonra Megggy, Meg , MG  gibi anıcam koskoca Düşesi  edep be Andaç... edep) 


copyright - işte o elbise

Ayrıca Evlilik töreninde ( Royal Wedding ) Cambridge Düşesi Catherine Middleton  ( Görümce mi oluyor türkçesi )  Bu daha evvel  3 kez giydiği kostüm ile gitmesi Sansasyon oldu. Daha sonra MEghan şey diyor, bana çicek yolladı özür diledi. Halk içinde bu tarz sorunların gündeme gelmesi hoş olmadı o yüzden bunu unuttum gibisinden açıklama yapıyor. 


Meghan genellikle ırkçılık, psikolojik sorunlar ve Medya ve tavrı hakkında açıklamlar yaptı

Royal ailesi Röportaj sonrası Bunun kaygı verici  ve bu konuda Özel sorun olarak ilgileneliceği iletildi.


Meghan Markle Babasının röportajı 

Röportaj  sonrası Meghan'ın babası Los Angeles ve California ırkçı olabilir ama  ingiliz Kraliyet ailesinin ırkçı olabileceğini düşünemiyorum diye kızını yalanlar gibi oldu.


ilginç :  Prenslerin çocuklarının sürekli St Mary Hastanesinde ( Londra )  doğması gibi anekdot sözkonusu.



Müjde?


Meghan ve Prens Harry 2. çocuklarının kız olacağı müjdesini verdi. Tam gün vermeselerde  2021 yazında bir kız çocuk beklediklerini ilettiler.



Buyur Andaç


Şimdi şu Andaç halimle yorumlayacak olursam, Öncelikle Tüm basını gündemi meşgul ediyorsanız bana da iki kelam etme hakkı düşüyor o halde.

1. Sevgili Meggie, Kraliyet'e gelin olmak kolay değildir.

2. Amerikalısın.  Aktristsin  ve ağzın güzel laf yapıyor.  Haklı olabilirsin ama Güzel Dramatize ettin. Bravo

3. Kraliyet ailesindeki ilk entrikalara ve dedikodulara maruz kalan sen değildin ve son da olmayacaksın. Bunu da bilmeliydin.

4. Bana göre Kraliyet nedir abi? Ben Hollanda'da yaşıyorken bile Hollanda'nın kralı ve 3 kızının haybeden malı götürmesin,i Bunların sülalesinin en güzel yerlere kapak atmasını sorgulayan biriyim.  
Yine ingiltere içinde aynısını ,  Buckhingam sarayı , Londra , Cambridge ve  bu civarları onlarca defa ziyaret etmiş biri olarak Kraliyet nedir diyorum. Halk kendi kendini yöneticek kapasitededir. Bi ingilizde demiyor ki 21. yy'da  Kraliyet nedir aga ?  olamaz öyle şey. 

5. Kendimde yabancı bir aileye Damat gibi geldim. ( Buradan kendime pay çıkarmam ilginç olsa gerek ) Ben kendimde istenmedim açıkcası. Eş dost akraba aman olmaz, daha önceki kötü örnekleri yada klişeler yüzünden ön yargılar ama şimdi herşey değişti. Aşkımızın meyvesi birde  biricik kızımız oldu.  Açıkcası  Saygı sevgi kazanılıyor. Bu zor yola girerken hepsini düşünecektin.  Hem Prens benim olsun hem Ayranım dökülmesin...  yok öyle Sevgili Meg...


Prince Harry,  Sana da 2 çift Lafım var: 


Madem üstüne çok geliyorlar sevgili eşinin, vur abi  masaya yumruğu  yada... Sisteme ayak uyduracaksın aga... Yüzlerce yıldır devam eden bi düzeni bozmaya kalkıyorsun. Haybeden malı götürürken iyi.  

Bu röportajı merak edenler  internette özetini vs bulabilir. ben buraya boş vaktimde bi  özet geçeyim dedim. Sabrınız ve anlayışınız ve buraya kadar okduu iseniz şimdiden çok  teşekürler.



Sağlıcakla kalın

Andaç.







Yorumlar