Hollanda , Corona ve Yeni normal süreci Youtube ve Genel muhabbet



 Copyright : Görseller telif hakkına tabi olabilir. 



Tekrar Merhabalar


Gün iitbari ile izinliyim. haftada sadece 4 gün 7-5 işe gidiyorum. ileride 3 yada 3 buçuk gün çalışma sürecine geçmeyi düşünüyorum. Hayat kısa.  Yakında nasipse baba da olacağım için bunun hazırlığı içindeyim. Hollanda Geçen haftalarda yeni bir karar aldı. Şuan havalar süper olduğu için ve yaz ayı olduğu için bir sürü elemanımız tatilde. Bize daha çok yük düşüyor. Yaşadığm bölgedeki insanlar Corona olmaksızın genelde hep evinde duran insanlar şimdi daha çok evdeler.  

Bu arada eskiden sadece Annelere verilen izin benzeri ( Hamilelik 2 ay öncesi ve sonrası ) şimdi Babalar içinde 6 haftalık izin çıkardı ( hepsi üst üste olamayacak şekilde kullanılıcak ) bu gayet güzel bir haber. Eşiniz hamile iken sadece eşiniz değil siz de hamilesiniz. iki kişi acıyı , duyguları ve herşeyi beraber yaşıyorsunuz o halde neden sadece anne izinli olmalı ki? 


Corona...


ah Corona sana sıra sıra laflar hazırladım ama...  Corona Hollanda da 1 haftada deli  şekilde 100% artış gösterdi. Bu mart ayında yaz'a birşey kalmaz diyen bilir kişileri de gözüm arıyor. onlara da lafım var.

Görünen o ki insanlar kaynaştıkça artıyor. Hava ısınması değil bana göre düzgün bir kış geçirmezsek coronanın azalıcağını düşünmüyorum. Gittikçe mevsimler değişiyor, iklim değiştikçe düzen bozuluyor. Bilim adamı yanım ile söylüyorum bana göre çok sert bi kış geçirirsek anca bu mikrobun kırılacağını düşünüyorum bu benim şahsi fikrim.

Yakında tatil biticek, okullar açılıcak bakalım dünya da o zaman ne şekilde gidicek. En kısa zamanda azalarak bit eyi mi Corona...

Youtube ve Üretim 


Youtube, Google ile beraber  çok güzel bi kaynak ama bizi tembeleştiriyor. bence şuan işsiz güçsüz herkes boş zamanını orada değerlendiriyor. Nedeni ise basit, zaman öldürmek. Eğlenmek, öğrenmek ve  gezenleri takip etmek.  Bu bi yandan da korkutmuyor değil. Şimdi herkesin bir youtube kanalı olsa herkes birbirini takip etse ki Youtube belirli bi düzeyden sonra ödeme de yapıyor, yani korkunç kimsenin aslen içerik deniken şeri üretirken başka şeyi üretmeden  vazgeçmesi bana göre ilerisi için bir felaket.


Corona ve Durgunluk


Sadece Türkiye değil, Hollanda, Fransa ve Dünyanın  hani ben En zengin, En çok GSMH sahip ülkeyim diyenlere lafım he ryerde bir durgunluk var. Her yerde bi enflasyon. Az evvel berberdeydim, Berberim Sufyan Türkiye ve Fas'ı zor günler bekliyor dedi. Maalesef haklı... Ekonomisi ithalat'a bağlı ve üretimi az, Ödemeleri Turizm'e bağlı bir veya daha çok  ülke bundan nasibini alıyor. 



Hollanda'da Hamilelik ve  Çocuk kaydı , Soyad seçimi




 Bir Hollandalı eşiniz ( Erkek &  kadın ) var, Siz veya eşinşz hamile  ve eşiniz ile bağlı bulunduğunuz belediyeye gidiyorsunuz. Orada kimlikleriniz ile bir akit imzalıyorsunuz.  3 kişi. Biri Görevli kişi ( belediyedeki memur )  biri siz ve diğeri  eşiniz. Orada medeni durumunuz Bekar, Berabe yaşayan, Nişanlı, Sözleşmeli birliktelik yada Evlilik farketmezsizin size bir kağıt veriliyor. orada çocuğunuz almasını istediğiniz soyadını seçiyorsunuz ve Eşinizin hamileliğini legalleştiriyorsunuz. Yine Aldığınız Belediyeden mühürlü ve imzalı bu kağıt bir Türk için Türkiye'deki haklarına sahip olmasına yarıyor. Kendi durumum evli veya sözleşmeli bir birliktelik değil. Bu Sayede bile çocuğuma soy ismimi aldırabiliyorum. Bilginize.





Counter Strike CS 1.6



Bilen bilir bu oyunu çok oynadım eskiden ama ciddi ciddi oynamayı bilmiyormuşum. şimdi ise üst seviyelerde oynuyorum.  Günde en az  1 saat antrenman ile taze ve oyuna  hazır kalıyorum.  Bu durumdan hanım mutlu değil ama bi şekilde stres atıyorum.  takıldığım serverler'de buluşmak isteyenleri beklerim. lakabım ise ''  jimmyboy ''  dileyene server adresi atabilirim.  Ara sıra Ps4 de de RDR2' oynuyorum.  PAragöz Fifayı bırakalı da çok oldu. 



Bayram



Hollanda'da bayram ve seyranlar Türkiye'den alakasız bir hava da hatta hiç yokmuş gibi geçiyor. Bunu sevende olabilir ama benim hiç hoşuma gitmedi. Yaklaşık 3 -4 bayram yaşadığım bü ülke de kendi dininizi iyi yaşamanız biraz zor. Neyse Herkesin Geçmiş Kurban Bayramını kutlarım. 


Satırlarıma son verirken Tekrar Beyrut'ta yaşanan üzücü patlamada canını kaybedenlere rahmet ve kalanlara sağlık diliyorum.   


Zaman ayırıp blog'u okuduğunuz için teşekkürler.

mutlu günler

Andaç.



 Copyright : Görseller telif hakkına tabi olabilir.

Yorumlar